Depanero – Repara ce bagi in priza

Acum cateva saptamani s-a lansat un service national pentru reparatii electronice si electrocasnice – Depanaero. Motto-ul companiei este Reparam ce Bagi in Priza iar aceasta titulatura se potriveste perfect daca ne uitam la varietatea de produse pe care acestia le primesc atat in garantie cat si dupa ce a expirat garantia.

Sunt insa sigur ca ati aflat deja de compania aceasta dupa reclamele difuzate pe TV, reclame super inspirate pentru ceea ce in fapt inseamna momentul in care ai nevoie de un astfel de serviciu. Iar in dulcele stil romanesc, pentru a mai indulci un pic atmosfera, momentul extrem de suparator cand ti se strica un aparat este sa il transpuna in haz.

Depanero insa chiar daca apare ca o firma noua este in fapt fostul Servskills, care in trecut a fost service-ul eMAG. Evolutia a fost in opinia mea destul de fireasca pentru ca oamenii chiar isi faceau treaba cu brio pe aceasta nisa a reparatiilor de electronice si electrocasnice.

Am avut si eu un laptop Acer care iesise din garantie si pe care l-am trimis la ei la reparat iar in mai putin de o saptamana deja l-am primit inapoi. Practic am completat o cerere, a venit curierul la mine, a preluat laptopul si ulterior l-a adus inapoi direct la mine reparat, fara a plati un ban in plus pentru transport. Per total experienta de lucru cu ei a fost super OK chiar daca noi eram suparati pentru ca laptopul s-a stricat dupa iesirea din garantie.

Depanero pe langa faptul ca este un service care repara orice bagi in priza este si service autorizat pentru produsele celor de la Allview, Asus, Bosch – Siemens, Gigabyte, Heinner, Horizon, Indesit, Hotpoint, Lenovo, LG, Panasonic, Samsung, Serioux si Whirlpool.

Sesizez ca aceasta firma recruteaza si oameni pentru reparatii la domiciliu, asadar s-ar putea ca in timp sa vedem ca iti va repara electronicele bagate in priza inclusiv de acasa, fara a mai fi nevoie ca un curier sa vina sa ridice produsele si sa le transporte pana la sediul lor. Cred insa ca acest serviciu este insa pentru produse de tipul masinilor de spalat sau a frigiderelor, ceva mai voluminoase, a caror transportare costa destul de mult.

Articole asemanatoare:

4 comentarii la „Depanero – Repara ce bagi in priza

  • 20 martie 2015 la 8:32
    Permalink

    am si eu de reparat niste chesti, o bormasina si coonul de la un balansoar pt. bebelusi, cum se procedeaza, imi puteti spune? va rog.

    Răspunde
    • 20 martie 2015 la 19:46
      Permalink

      Marin – intra pe https://www.depanero.ro/ si completeaza acolo sau suna direct la ei la numarul de telefon 0742 726 843 si iti vor spune daca pot repara.

  • 3 iunie 2015 la 20:25
    Permalink

    Domnilor si doamnelor, fugiti cat puteti de repede la alt service. Acest Depanero este o masina de facut misto de oameni. Nu repara mare lucru, si va mai tin si cu produsul blocat cate trei luni de zile pana vi-l inapoiaza la fel de defect. Povestesc din proprie experianta. Ba mai mult, daca nu ii stresati cu telefon saptamanal s-ar putea sa si uite ca ati trimis ceva la ei. Foarte amabili va vor spune ca o sa faca o sesizare si ca cineva va va contacta in cel mai scurt timp sa va dea informatii suplimentare despre starea produsului trimis. Puteti sa stati relaxati, nu va va cauta nimeni.
    Mergeti linistiti la alt service, va recomand cu sinceritate.

    Răspunde
  • 30 august 2016 la 10:58
    Permalink

    Exact cu aceas parere cu Dl Marius.Povestea mea cu o masina de tuns iarba Heiner,care era inca in garantie sa stricat dupa 2 luni de folosire.A ridicat frumos acest Depanero dupa care in cateva zile am primit telefon de la o doamna dispecera ca masina de tuns iarba nu a fost folosit in conditii prescrisa in manual de utilizare si se repara numai contra cost,cea ce insemna 210 ron ,produsul am cumparat cu 199 ron :)Cind au trimis inapoi produsul nereparat fiindca am refuzat repararea produsului au atasat poze (dupa ei doveditoare) despre cutitul care taie de fapt iarba,era un pic ruginita,bine inteles de la zeama care iese din iarba cind o taie cutitul si o fotografie de pe o roata din care era rupta o bucatica de plastic de doi milimetri.Si o scrisoare din 10 randuri ca sa constatat ca motorul electric este ars,cind eu am facut reclamatia am scris pentru ei MOTORUL ELECTRIC FUNCTIONEAZA CUTITUL CARE TAIE IARBA NU ROTESTE.Ei bine constatatorul,a constatat motor ars :)Eu fiind reprezentantul intr un judet la o alta firma care se ocupa cu garantii ma pricep la lucruri mult mai complicate ca o masina de tuns iarba ,am zis ia sa desfacem un pic din curiozitate sa vad si eu ce are,cand am desfacut o carcasa de rulment era rupt si cand era fortata un pic cutitul se deplasa axul si o roata dintata nu mai ducea cutitul fiindca sunt milimetri acolo distanta.Deci parerea mea este ca cine a facut constatarea defectiunii nici macar an prize nu a bagat sa vada daca motorul electric este bun ,motorul electric functioneaza si in ziua de azi,si piesa care era defecta nu valoreaza nici in cel mai rau caz fiind din plastic mai mult de aproximativ 20 de ron. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *