Samsung dezvaluie o reclama super distractiva pentru AllShare la Super Bowl 2013

Si asa a inceput… Samsung a scos ieri la vedere un teaser pentru o reclama la Super Bowl, dar, de fapt, astazi putem vorbi de o reclama video completa la Samsung All Share Super Bowl. In cazul in care nu sunteti obisnuiti cu All Share, trebuie sa aflati ca aceasta este o caracteristica a dispozitivelor mobile cu semnatura Samsung care ofera utilizatorilor posibilitatea de a distribui/imparti continut video si muzica pe televizoare – de la un ecran mic la un ecran mai mare, astfel incat sa nu te bucuri singur de ceva, ci sa imparti bucuria de pe telefon cu cei dragi, chiar daca tu esti la distanta de ei. Un mod distractiv si usor de a vizualiza clipurile preferate pe ecrane mai mari, de a transmite rapid spre alte dispozitive conectate preferintele in materie de imagine si videoclipuri.  All Share este o extensie a DLNA, o retea de distribuire tip network-sharing, larg utilizata in aceasta industrie.

Super Bowl, campionatul national pentru fotbal american profesionist, este deja la zile distanta si multi impatimiti ai sportului si nu numai se vor aduna impreuna sa se bucure de acest campionat de fotbal, dar, bineinteles, alaturi de acesta, vor fi lansate o serie variata de reclame.

De ani de zile, mari companii au ales Super Bowl ca momentul lor pentru a dezvalui noi reclame pentru orice fel de produs ar dori sa promoveze. Am vazut reclame clasice precum cele de la Budweiser, Doritos si Snickers de-a lungul anilor, iar anul acesta, Samsung planuieste sa ruleze o reclama in timpul acestui campionat, ceea ce ne-am fi putut astepta sa fie la dispozitivele sale din seria Samsung Galaxy.

Sa derulezi o reclama in timpul campionatului Super Bowl in zilele noastre nu este de ajuns, intrucat acum avem videoclipuri tip teaser pentru a ne ajuta sa ne promovam reclamele. Un astfel de teaser a fost lansat ieri si de catre Samsung; acesta ii infatiseaza pe Seth Rogan, Paul Rudd si Jon Favreau. In teaser, cei trei discutau idei posibile pentru urmatoarea reclama de la Samsung. In primele 5 secunde, ei se lovesc de un obstacol, pentru ca Favreau ii spune lui Rudd si lui Rogan ca termenul „Superbowl” nu poate fi folosit, pentru ca este o marca inregistrata. Restul clipului teaser ofera o privire antrenanta asupra felului cum Rudd si Rogan incearca sa isi exprime parerile si cum discuta despre Super Bowl fara a-i pronunta de fapt numele.

Desi teaserul te provoaca intr-adevar sa fii curios in ceea ce priveste „urmatorul mare lucru” ce va aparea de la Samsung, nimeni nu se astepta totusi ca Samsung sa lanseze o atat de distractiva reclama pentru All Share, dar acum, aceasta nu ne face decat sa ne intrebam ce au in plan pentru produse de top precum dispozitivele Galaxy.

Se pare ca Samsung All Share intentioneaza sa te faca vedeta… Cel putin dupa cum sugereaza videoclipul.

Iata si o alta reclama Samsung pentru Super Bowl

Articole asemanatoare:

Un comentariu la „Samsung dezvaluie o reclama super distractiva pentru AllShare la Super Bowl 2013

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *