Bosch Intra in Topul Celor Mai Populare Branduri din Germania – dupa VW, BMW si Audi
La premiile pentru cel mai bun brand din Munchen, Grupul Bosch a castigat o distinctie pentru succesul administrarii al acestui brand. In categoria “cel mai bun brand international” din Germania, compania Bosch a ocupat locul patru, urcand cu mai mult de zece locuri fata de rangul anterior. Numai trei marci de masini precum BMW, Audi si Volkswagen au reusit sa ocupe un rang superior fata de cei de la Bosch, asadar producatorul de scule si electrocasnice de calitate a urcat foarte mult, intr-o companie selecta.
Managementul brandului este o provocare speciala, mai ales pentru un furnizor de tehnologie si servicii atat de diversificat ca si Bosch – a declarat Uta-Micaela Dürig, vice-presedintele de comunicatii pt compania Bosch.
“Prin mijloace de o calitate inalta, produse inovative si servicii pentru clienti, am reusit sa cimentam reputatia companiei Bosch ca fiind una atractiva. Premiul este un stimulent ca sa continuam sa inspiram cati mai multi clienti din jurul lumii, cu produsele, serviciile si managementul brandului si sa continuam sa le demonstram cat de atractivi sunt cei de la Bosch”.
Premiile “Cele mai bune branduri nemtesti” nu sunt acordate de un grup de experti, ci ca rezultat al unui sondaj al consumatorilor. Intr-un sondaj reprezentativ realizat de catre cercetatorii pietii germane al GfK, sunt masurate doua parti centrale ale brandului si anume succesul business-ului pe piata si popularitatea din punctul de vedere al consumatorului.
Grupul Bosch este unul din liderii globali ai furnizorilor de tehnologie si servicii. In domeniile auto, tehnologie industriala, bunuri de larg consum si constructii, cei aproximativ 283 500 de angajati au generat in anul fiscal 2010 vanzari de 47.3 miliarde €.
sursa este de pe site-ul oficial al companiei, informatie provenita printr-un comunicat de presa