LG Reintra pe Rezultate Financiare Pozitive: profit de 396 Milioane $

LG Electronics, compania mama a tuturor filialelor LG (Home Entertainment, Appliances si LG Mobile) a anuntat o crestere a profitului si de asemenea o revigorare dupa ce in ultimele doua trimestre a fost sub semnul pierderilor; chiar daca per ansamblu pe unele segmente cum ar fi pe Home Entertainment vanzarile au inregistrat o scadere de pana la 6.8 % in numarul de unitati vandute, semn ca se disting doua piete tot mai clar conturate: cea a produselor ieftine si cea a produselor premium, nefiind ceva de mijloc definit cu adevarat care sa ofere o stabilitate in raportul numar vanzari/profit.

Astfel, filiala Home Entertainment a crescut din punct de vedere al profitului ajungand pana la 191.9 milioane de dolari, asadar o cota semnificativa din profitul intregului grup. Vanzarile, asa cum am amintit anterior, au inregistrat o crestere ca si valoare dar popularitatea tot mai mare a produselor premium (din gama Smart TV-urilor si a televizoarelor 3D) a atras astfel vanzari si de unitati cu valoare individuala mare si profit pe masura.

Pe partea de electrocasnice si aparatura de climatizare – diviziile Home Appliance si Air Conditioning, desi nu avem cifre concrete s-a inregistrat o dublare si chiar triplare a profitului operational fata de aceeasi perioada din anul trecut. Varfuri de lance aici reprezinta aparatele de aer conditionat si electrocasnicele pentru acasa din gama combinelor frigorifice – care reprezinta modele cu adevarat interesante si de asemenea gama de masini de spalat rufe LG(cu Smart Diagnosis si Direct Drive).

In ceea ce priveste evolutia pietei telefoanelor si aici rezultatele sunt bune, probabil si pe fondul scaderilor importante al celorlalti competitori, de unde atat coreenii de la LG si Samsung cat si pe cealalta parte cei de la Apple si-au acoperit piata cu dispozitive noi, de la LG reprezentative fiind gama Optimus LTE si Optimus VU.

sursa stire: LG Blog

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *