Philips, dupa achizitia de catre TPV: “Ramanem Aici, Ramanem sa Crestem”

Alte noutati ne vin de la Conferinta IFA de la Dubrovnik (Croatia) si de aceasta data din partea (fostului) producator olandez de televizoare Philips, care in urma cu cateva luni au fost achizitionati de catre chinezii de la TPV Technology din Hong Kong.

Astfel, vechea companie Philips Lifestyle a ramas cu 30% din actiuni in vreme ce TPV a cumparat capitalul a 70% dintre actiunile olandezilor. Ce a rezultat a fost o fuzionare si s-a creat o noua companie TP Vision, insa traditia brandului Philips de 87 de ani va continua si de acum incolo, pastrandu-se numele brandului si bineinteles cu noi perspective si obiective de dezvoltare.

CEO-ul noii companii formate este Maarten de Vries, si se observa ca linia olandeza in personalul executiv se pastreaza si acum, probabil pe viitor liniile de productiile se vor moderniza si eficientiza pe standardul de rapiditate chinezeasca iar vechea garda olandeza va veghea la calitatea si orientarea produselor.

Astfel, obiectivele anuntate la IFA sunt faptul ca cei de la TPVision/Philips vor incerca sa isi intareasca pozitia pe piata, mizand pe toate pietele in care activeaza. De asemenea, vor incerca sa intre mai tare pe segmentul de vacanta, in echiparea unitatilor de cazare (ex. hoteluri), unde deja Philips detine o cota de piata de 80% in Europa.

Pe partea de productie, pentru 2012 compania a anuntat ca pana la 80% dintre toate televizoarele scoase pe linia de productie vor fi din categoria Smart TV-urilor si in plus de asta se va miza foarte mult pe partea de design si interactiune cu utilizatorul.

Sursa stire: Pocket-Lint

.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *